Inicio Galicia A Xunta premia o CPI Domingo Fontán de Portas e o Centro...

A Xunta premia o CPI Domingo Fontán de Portas e o Centro de Educación Especial de Vilagarcía polos seus proxectos sobre linguaxe publicitaria

0

A directora xeral de Comercio e Consumo, Sol Vázquez, visitou hoxe estes centros galardoados no programa de innovación educativa Galicons-net, co que se promove o consumo responsable


Santiago de Compostela, 15 de outubro de 2018.- A directora xeral de Comercio e Consumo, Sol Vázquez, entregou hoxe no Centro Público Integrado Domingo Fontán, de Portas, e no Centro de Educación Especial de Vilagarcía de Arousa, ambos na provincia de Pontevedra, dous dos premios do programa de innovación educativa Galicons-net, co que a Xunta difunde e promove os valores do consumo responsable nos centros educativos galegos.

A través desta iniciativa, o Instituto Galego do Consumo e da Competencia premia os proxectos en materia de consumo responsable realizados por catro centros educativos de diferentes etapas. Na última edición, o proxecto do alumnado de educación infantil e primaria centrouse na análise da relación entre o consumo e o xénero, mentres que os proxectos dos centros de secundaria, formación profesional de grao medio e superior e educación especial analizan a linguaxe publicitaria.

Na categoría de Educación Secundaria Obrigatoria, o CPI Domingo Fontán, do Concello de Portas, en Pontevedra, centrou o seu proxecto, “Merca cos nosos commercials”, no emprego do inglés como un recurso da linguaxe publicitaria, analizando como a cultura anglosaxona inflúe nos hábitos de consumo dos adolescentes, a través dos termos e expresións en inglés presentes de xeito habitual na música, no cine, nos videoxogos ou incluso nos medios de comunicación e nas redes sociais.

Leer más:  En abril, las matriculaciones en Galicia aumentaron un 19% impulsadas por la demanda de coches eléctricos

O alumnado dividiu o seu proxecto en catro fases diferentes e así, despois dunha primeira fase inicial de elección da temática, nunha segunda fase buscaron e analizaron a información necesaria (visionado de anuncios; recompilación das marcas máis populares entre os adolescentes; análise de slogans famosos, de logotipos…). Durante a terceira fase idearon e elaboraron o seu propio produto e fixeron unha campaña de marketing, co seu correspondente nome comercial e o seu slogan. Por último, crearon un blog para compartir o seu traballo co resto da comunidade educativa. O obxectivo foi fomentar a reflexión crítica do alumnado a cerca das influencias externas que reciben a través da publicidade e de actuar de modo crítico ante as mensaxes recibidas.

Na categoría D, “Ese anuncio vai por min” é o título do proxecto realizado polos alumnos e alumnas do Centro de Educación Especial de Vilagarcía de Arousa, que crearon a súa propia axencia de publicidade, a “Aula Branca da Publicidade”. Este centro desenvolveu este proxecto en colaboración con outras institucións, como a Escola Oficial de Idiomas (EOI) de Vilagarcía, na que estiveron expostos os carteis que estes alumnos e alumnas crearon para promocionar as actividades que a EOI ía realizar durante a época do Nadal.

Leer más:  Trasladado grave al hospital un hombre inmerso en un proceso de desahucio que se precipitó desde un 4º piso en Vigo

Todas estas actividades complementáronse coa creación dun blog no que se recolle todo o traballo realizado, co obxectivo de formar a aqueles colectivos máis vulnerables, como poden ser as persoas con discapacidade, para que sexan conscientes de como lles afectan a eles as mensaxes publicitarias e de como facer valer os seus dereitos como persoas consumidoras.

Na convocatoria dos premios Galicons-net establécense catro categorías de participación: Categoría A: alumnado de segundo ciclo de educación infantil e de educación primaria; Categoría B: alumando de educación secundaria obrigatoria; Categoría C: alumando de bacharelato, de ciclos formativos de grao medio e de grao superior e formación profesional e de educación de persoas adultas e categoría D: alumnado de educación especial. O mellor proxecto en cada unha das categorías recibe un premio en metálico de 1.500 euros. Ademais, a persoa coordinadora e o profesorado participante nos proxectos premiados recibirán da Consellería de Cultura, Educación e Ordenación Universitaria unha certificación de 1º premio de innovación educativa cunha equivalencia de 30 horas de formación do profesorado para o profesorado coordinador e 20 horas para o resto do profesorado participante.

Leer más:  Un hombre inmerso en un proceso de desahucio fue trasladado de urgencia al hospital tras precipitarse desde un cuarto piso en Vigo

Os centros interesados na nova edición do Programa Galicons-net poden inscribirse a través aplicación do Plan Proxecta ou ben contactando directamente co Instituto Galego do Consumo e da Competencia no correo electrónico [email protected] ou no teléfono 881 999 091.


- Te recomendamos -