Inicio Catalunya / Cataluña Girona / Gerona L’oferta específica de productes, activitats i serveis d’alta gamma i exclusius de...

L’oferta específica de productes, activitats i serveis d’alta gamma i exclusius de la Costa Brava es promociona al Canadà i als Estats Units

0


D’acord amb el Pla d’Accions 2018 del Patronat de Turisme Costa  Brava Girona de la Diputació de Girona, del 8 a l’11 de maig, l’entitat organitza un cicle de presentacions i trobades comercials, impulsat pel Club Unique Premium de la Costa Brava i el Pirineu de Girona, dirigit a cent seixanta professionals de les agències especialitzades en viatges de luxe de les ciutats de Toronto, al Canadà, i Nova York, Chicago i Los Angeles, als Estats Units. L’objectiu principal de l’acció persegueix promocionar l’oferta específica de productes, activitats i serveis d’alta gamma i exclusius de les comarques gironines. El Club Unique Premium, creat a finals de l’any 2015, representa una trentena d’empreses dedicades a proporcionar activitats i serveis d’alta gamma i exclusius de les comarques gironines.

Concretament, l’acció promocional va iniciar-se ahir dilluns, 7 de maig, a la capital canadenca de Toronto, en la qual es va fer una presentació de l’oferta turística de la Costa Brava i el Pirineu de Girona davant d’una cinquantena de representants d’agències especialitzades com ara Carlson Wagonlight Travel, New Wave Travel, Travel Edge, Travel Trust International, Uniglobe Enterprise Travel i YYZ Travel Group. L’acció promocional i comercial, impulsada pel Patronat de Turisme Costa Brava Girona, va ser presidida per Pere Vila, president de la Diputació de Girona i el Patronat de Turisme Costa Brava Girona, i Jaume Dulsat, vicepresident del Patronat de Turisme i alcalde de Lloret de Mar. Hi van participar diverses empreses membres del Club Unique Premium: Corredor Mató, Hotel Camiral de PGA Catalunya Resort, Hotel Ciutat de Girona, Apartaments Plaça del Vi i Madrid & Beyond.

En general, la indústria del consum de luxe no solament és la més rendible, sinó que també és una indústria que en períodes de crisi ha mostrat ser resilient enfront de les adversitats econòmiques globals. I, en especial, el mercat nord-americà figura com l’estrella del segment, és un dels principals consumidors de luxe i representa un mercat actualment en desenvolupament que té un gran poder adquisitiu.

Dejar una respuesta

Please enter your comment!
Nombre