Inicio Catalunya / Cataluña Girona / Gerona Les empreses franceses s'interessen per la demarcació de Girona com a destinació...

Les empreses franceses s'interessen per la demarcació de Girona com a destinació per dur a terme congressos, esdeveniments corporatius i viatges d'incentiu

0


Vint-i-tres entitats i empreses gironines del sector del turisme de negocis del Costa Brava Girona Convention Bureau promocionen  l’oferta de turisme de reunions i esdeveniments de la demarcació de Girona entre vuitanta representants d’empreses organitzadores d’esdeveniments del sud de França.

Ahir dimarts, 9 d’octubre, va tenir lloc l’esdeveniment Afterwork MICE Corporatiu Toulouse a la ciutat francesa de Tolosa de Llenguadoc, impulsat pel Costa Brava Girona Convention Bureau, del Patronat de Turisme Costa Brava Girona de la Diputació de Girona. L’objectiu era promocionar i comercialitzar l’oferta de turisme de reunions i esdeveniments de la demarcació de Girona entre agents de viatges, programadors d’esdeveniments i secretaris de direcció d’empreses franceses.

Aquest esdeveniment promocional i comercial va reunir vint-i-tres entitats i empreses gironines del sector del turisme de negocis i vuitanta representants d’empreses com Airbus, Carrefour Market, Credit Agricole, Airfrance i Rockwell Colins, i agents de l’agència més important de la ciutat especialitzada en aquest sector, SOP Events – CTA Events. Alhora va comptar amb la participació d’Albert Piñeira, vicepresident segon del Patronat de Turisme Costa Brava Girona, i de Jean Jacques Castanet, president de l’agència SOP Events.

Leer más:  Adam Foods (Cuétara y Artiach) compra el 75% de Carlit

L’acció es va plantejar utilitzant una innovadora fórmula de reunió participativa a fi de propiciar la interacció entre representants gironins i representants francesos. Mitjançant l’organització d’un viatge enogastronòmic durant quatre tallers de cuina i de vins de la DO Empordà, empresaris de la demarcació de Girona van fer diferents presentacions. La trobada entre professionals va concloure amb un àpat elaborat pel cuiner Francesc Rovira, del restaurant Fonda Xesc, amb una estrella Michelin.

Aquesta acció es va desenvolupar d’acord amb el Pla d’Accions 2018 del Costa Brava Convention Bureau, i va ser decidida per les cent quaranta entitats i empreses associades.  Tendències del turisme de negocis de FrançaEl mercat francès és el primer mercat internacional del sector del turisme de negocis, congressos, convencions i incentius (MICE) per la Costa Brava i el Pirineu de Girona. L’any 2017 va produir-se un creixement en l’organització de convencions d’empresa, seminaris i reunions amb activitats, i viatges d’incentiu a la demarcació de Girona. Entre els associats del Costa Brava Girona Convention Bureau van organitzar cent vint-i-vuit esdeveniments per al mercat francès.   Les empreses franceses que duen a terme convencions i esdeveniments a la demarcació de Girona solen programar estades de tres dies i mobilitzen de mitjana entre cinquanta i cent participants. Els principals clients de les agències de MICE són empreses, amb un 83,5 %; seguit per organismes públics, en un 8,5 %, i associacions empresarials, en un 6,5 %. Per sectors, les empreses que més convencions, reunions d’empresa i viatges d’incentiu organitzen són les entitats financeres (28 %), indústria (24 %), química, farmacèutica i cosmètica (21 %), informàtica i telecomunicacions (19 %), i comerç i gran distribució (8 %).

Leer más:  Adam Foods (Cuétara y Artiach) compra el 75% de Carlit

La demarcació de Girona està tenint una bona acceptació com a alternativa a Barcelona i el sud de França, sobretot per la seva relació qualitat/preu, la proximitat i la diversitat d’oferta.

Concretament, el producte Genuine Corporate Experiences, que ofereix el Costa Brava Girona Convention Bureau, té una bona acollida entre els responsables d’empreses i agències organitzadores d’esdeveniments, donat que presenta un recull d’experiències úniques molt arrelades al paisatge, la cultura, la gastronomia i la història, que plasmen el caràcter autèntic de la destinació i permeten als organitzadors oferir programes d’incentius originals i innovadors als seus clients.  


- Te recomendamos -